Kupujący (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma prawo do pisemnego odstąpienia od
zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, od daty zawarcia umowy
na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego
odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 (słownie: czternastu) dni
2. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach
Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pod pojęciem Przedsiębiorcy na prawach Konsumanta
rozumie się – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada
ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Koszt odstąpienia od umowy pokrywa sprzedawca.
1. W przypadku roszczeń Abonenta dotyczących przedmiotu umowy abonenckiej lub regulaminu, odpowiedzialność finansowa Administratora ograniczona jest do maksymalnej wysokości abonamentu.
2. Zgłoszenie nieprawidłowości rozpatrzymy reklamację w terminie siedmiu dni od daty jej doręczenia.
3. Reklamacja może być złożona w formie pisemnej na adres: Malinowski Tymoteusz, ul. Bytomska 106, 41-803 Zabrze lub mailowej na adres e-mail: bok [at] timnet.pl
4. Ta sama procedura reklamacji obejmuje zarówno osoby prywatne jak i firmy.
5. Reklamacja powinna zawierać:
– Imię, Nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby Klienta,
– określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu,
– przedstawienie okoliczności uzasadniającego reklamację,
– żądanie Klienta – w przypadku gdy Klient z takim występuje,
– podpis Klienta – jeżeli jest ona składana w formie pisemnej.
6.Kwoty przysługujące Klientowi w związku z uwzględnieme reklamacji wypłacone zostaną w ciągu 7 dni od dnia, w którym została ona pozytywnie rozpatrzona.
1. timnet..pl dołoży wszelkich starań, aby zapewnić stałe i nieprzerwane działanie usługi z zachowaniem jej dostępności na poziomie 99,5% w skali miesiąca.
2. W przypadku niedotrzymania terminu SLA i braku możliwości dostępu do usługi Abonenta z winy timnet.pl, timnet.pl zobowiązuje się do udzielania rekompensaty w postaci przedłużenia usługi o czas jej niedostępności z winy timnet.pl lub zgodnie z zawartą umową indywidualną między timnet.pl a Abonentem.
3. timnet.pl zobowiązuje się do przedłużenia Klientom dotkniętym niedostępnością Usługi lub Usług, ważności konta o okres 3 dni za każde 0,50% niedostępności każdej Usługi.